Thomas Café ©

"Nincsenek Véletlenek" --- Életérzések , gondolatok Tőlem

Friss topikok

idokep.hu

Hőtérkép

Beszélgető Ablakocska


ShoutMix chat widget

2010.02.23. 13:30 Thomas_AV

Rájátszás 2 meccse. Előkészületek!

WÁÁÁÁÁHHHHHH!!!!  márcsak kevesebb mint 6 óra és bedobják a pakkot!!!!!!!!!

Ma voltam edzést nézni ,a srácok csak átmozgató jelleggel mentek fel a pályára.Elszánt arcokkal találkoztam!  És még egy jó hír,hogy lesz Kivetítő is a pályán!  Na de egy kis ráhangoló videót találtam a mai meccsre;) Gabesztől meg képek a bécsi ruházatomról!

 

3 komment

Címkék: jégkorong


A bejegyzés trackback címe:

https://thomaskavezoja.blog.hu/api/trackback/id/tr981783644

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Az a kemény... nem is tudtam, hogy a Benk Andris a kedvenc játékosod. :))
@Raon: amikor még jégkorongoztam ,közel 12 éve ,akkor is már ez Volt a mez számom ;) amúgy a szerencseszámom is a 12! :) de hamár 12-ES a vOLÁNBÓL ,akkor Frank Kovács ;)
@Thomas_AV: én is Frenkire asszociáltam, mert látásból kb. 10 éve ismertelek, de hát nem hagyhattam ki. :))
Azt viszont nem is tudtam, hogy kergetted a pakkot. Őszinte elismerésem - és lám, mi mindenre jó egy blog.
süti beállítások módosítása